Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Μήνυση κατά παντός υπευθύνου του συναδέλφου Γιάννη Δαγρέ


Αγαπητές-οί,

Εχθές το μεσημέρι κατέθεσα ως φαρμακοποιός Μήνυση Κατά Παντός Υπευθύνου, στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής μου, για το αδίκημα της έκθεσης σε κίνδυνο της οικονομικής βιωσιμότητας του Φαρμακείου μου, της οικογένειάς μου που ζει από αυτό, και εμού του ιδίου, με αρνητικές συνέπειες για την υγεία των ασθενών μου,
και του αδικήματος του εκ τρίτων (πχ. Ασφ. Ταμεία) και μέσω αιφνίδιας έξωθεν μεταβολής συνθηκών σε βάρος του Φαρμακείου μου, αδυναμία ομαλής τροφοδοσίας του πληθυσμού με φάρμακα, και της επίσης εξ υπαιτιότητας τρίτων (ανωτέρα βία) παρεμπόδισή μου να λειτουργώ επαρκώς παρά το ότι έχω όλη την καλή διάθεση να το πράξω.
Η Μήνυση θα ενσωματωθεί στα στοιχεία της έρευνας που ήδη διεξάγεται από αρμόδιους Εισαγγελείς για το θέμα των φαρμάκων.
Η Μήνυση συνεγράφη σε συνεργασία με τη νομική υπηρεσία του Συλλόγου μου και σε γνώση και απόλυτη συμφωνία του προέδρου μου κου. Λουράντου Κων/νου.

Σας την επισυνάπτω και βρίσκομαι στη διάθεσή σας για οτιδήποτε θέλετε να συζητήσουμε.
 
 

Γιάννης Δαγρές - Φαρμακοποιός
Μέλος Δ.Σ.
Φ.Σ.Α. - Ν.Π.Δ.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου