Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Μήνυμα φαρμακοποιού - «Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος»


Διακρίνω από την πλευρά του Υπουργείου Υγείας μια προσπάθεια "φθηνής" αρνητικής προπαγάνδας για τους φαρμακοποιούς. Αναφέρονται σε "εκβιασμό", τόσο ο υπουργός όσο οι υφιστάμενοί του.
Αρχικά νιώθω και "ΚΕΡΑΤΟΥ και ΔΑΡΜΕΝΗ". Διότι το αποθεματικό της επιχείρησής μου το έχω βάλει "ΠΛΑΤΗ" στο υπουργείο και στην κυβέρνηση που δεν έχουν να πληρώσουν την ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ που λέγεται "ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ". Και αντί να με ευχαριστήσουν, και να πουν στους ασφαλισμένους και στον "ιδρώτα τους" την αλήθεια, πάνε να πετάξουν σε εμένα "το μπαλάκι". Να απολογηθώ ΕΓΩ για τις ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΥΘΥΝΕΣ?????????? 
 
Μα δεν έχω άλλα λεφτά να βάλω. Μου χρωστάνε από το 2010, είναι εκτός της συμβατικής τους υποχρέωσης για τις πληρωμές του 2012, και το αποτέλεσμα είναι ότι δεν έχουμε χρήματα για να αγοράσουμε φάρμακα. Διότι οι φαρμακαποθήκες ζητούν να τους πληρώνουμε σε 20 ημέρες, ενώ ο ΕΟΠΥΥ δεν έχει εξοφλήσει ακόμη τον Μάιο, ενώ θα έπρεπε να έχει πληρώσει ήδη και τον Ιούνιο.
Κατά δεύτερον έχω ΕΞΟΡΓΙΣΤΕΙ, διότι αυτή η τοποθέτηση περί "εκβιασμού" είναι ΑΝΕΝΤΙΜΗ. Θέλω να μου πουν λοιπόν όλοι αυτοί που έπιασαν αυτή την βαρύγδουπη λέξη και την έκαναν πιπίλα, αν είχαν "πατώσει" τους λογαριασμούς τους στις τράπεζες και δεν "έπεφτε" το ΜΗΝΙΑΤΙΚΟ, αν θα πήγαιναν στο Υπουργείο να δουλέψουν.
Αρχίζω να σκέφτομαι λοιπόν κι εγώ ότι μου κατεβαίνει. Να βγαίνω να το λέω και στα κανάλια. " Δεν πληρώνουν τους φαρμακοποιούς, και δεν συμψηφίζουν τις οφειλές όλων μας για να πληρώνονται πρώτα-πρώτα οι ίδιοι".
Σκέψη ανάλογης εξυπνάδας και ηθικής με αυτή του"εκβιασμού"
 ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου